آيا فرشته مرگ جناب عزرائيل(ع) هنگام گرفتن جان انسانها دلش به حالشان مي سوزد؟
posts
آيا فرشته مرگ جناب عزرائيل(ع) هنگام گرفتن جان انسانها دلش به حالشان مي سوزد؟

 - روزی دریایی طوفانی شد و امواج سهمگین آن یک کشتی را در هم شکست همه سر نشینان کشتی غرق شدند

تنها یک زن حامله نجات یافت او سوار بر پاره تخته کشتی شد

و امواج ملایم دریا او را به ساحل آورد و در جزیره ای افکند و در همین هنگام فارغ شد

و پسری از وی متولد شد، من مأمور شدم که جان آن زن را بگیرم، دلم به حال آن پسر سوخت.

- هنگامی که شداد بن عاد سالها به ساختن باغ بزرگ و بی نظیر خود پرداخت و همه

توان و امکانات و ثروت خود را در ساختن آن صرف کرد و خروارها طلا و جواهرات

برای ستونها و سایر زرق و برق آن خرج نمود تا تکمیل نمود

وقتی خواست به دیدن باغ برود همین که خواست از اسب پیاده شود و پای راست از رکاب به زمین نهد

هنوز پای چپش بر رکاب بود که فرمان از سوی خدا آمد که جان او را بگیرم

آن تیره بخت از پشت اسب بین زمین و رکاب اسب گیر کرد و مرد

دلم به حال او سوخت بدین جهت که او عمری را به امید دیدار باغی که

ساخته بود سپری کرد اما هنوز چشمش به باغ نیفتاده بود اسیر مرگ شد.

در این هنگام جبرئیل به محضر پیامبر (صل الله علیه و آله) رسید و گفت ای محمد!

خدایت سلام می رساند و می فرماید: به عظمت و جلالم سوگند شداد بن عاد همان کودکی بود

که او را از دریای بیکران به لطف خود گرفتیم و از آن جزیره دور افتاده نجاتش دادیم

و او را بی مادر تربیت کردیم و به پادشاهی رساندیم

در عین حال کفران نعمت کرد و خود بینی و تکبر نمود و پرچم مخالفتبا ما بر افراشت

سر انجام عذاب سخت ما او را فرا گرفت

تا جهانیان بدانند که ما به آدمیان مهلت می دهیم و لی آنها را رها نمی کنیم


Powered by : قالب و كدهاي جاوا: قالبسرا

نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت17:24---29 شهريور 1391
خوب بود.عبرت امیز

دل شیدا
ساعت9:30---24 شهريور 1391
سلام دوست عزیز بگیر که اومدم

ستاره
ساعت1:46---24 شهريور 1391
خیلی جالب بود تا حالا نشنیده بودم
ممنون از زحماتت عزیزم


الهه
ساعت13:10---19 شهريور 1391
خر شدم روش کلیک کردم ولی تا آخرش رفتم!
دستم ترکید!!!


sahra
ساعت18:45---18 شهريور 1391
salam jaleb bod!mer30 sar mizani azizam bebakhshid zeiad vaght nemikonam webo up konam che berese be weba sar bezanam .......dostaye ba maram mesle to kam peyda mishe aji jooooon

setareh
ساعت16:43---18 شهريور 1391
سلام عچقم!خوبی؟ملسی اومدی وبلاگم!بازم بیا منم آپم!منتظرنم عزیزم!

فرانک
ساعت21:08---17 شهريور 1391
الـــــــــهـــــــــــی من قربون تو برم عسیسم..توی پیوند های روزانه شد..همین الآن امتحان کردم..آخجـــــــــــــوووووووون .میخوای برای اطمینان برو سر بزن. بدو دیگه برو..زوووووووووووووووود..

Nahid
ساعت12:08---17 شهريور 1391
chera dg be man sar nemizani ?? mage nagofti myay???

خآنومی و آقآهی
ساعت14:02---14 شهريور 1391
سلآمـــ آجی جون











خوفی؟؟













اه چار باره که دارم میفرستم قاطیده بع




نگآ بآز نیومدی پیشهــ مآ















قهل تونمــــــ؟؟؟













خآنومی و آقآهی
ساعت14:01---14 شهريور 1391
سلآمـــ آجی جون








خوفی؟؟











نگآ بآز نیومدی پیشهــ مآ











قهل تونمــــــ؟؟؟










خآنومی و آقآهی
ساعت14:01---14 شهريور 1391
سلآمـــ آجی جون





خوفی؟؟







نگآ بآز نیومدی پیشهــ مآ







قهل تونمــــــ؟؟؟







خآنومی و آقآهی
ساعت14:01---14 شهريور 1391
سلآمـــ آجی جون


خوفی؟؟



نگآ بآز نیومدی پیشهــ مآ



قهل تونمــــــ؟؟؟




کیمیا
ساعت15:53---13 شهريور 1391
اصلا کلا دارم منم حسرت میخورم ای کاش از همون اول تو یه سرویس دیگه وب باز مرده بودم که الان اینجوری کلمو نمیکوبوندم به دیوار!!!پاسخ:واقعا!!!

الهه
ساعت11:19---13 شهريور 1391
ایول عزی جون

الهه
ساعت11:19---13 شهريور 1391
بازم

الهه
ساعت11:19---13 شهريور 1391
زیبا بود

الهه
ساعت11:19---13 شهريور 1391
بسی بسیار

الهه
ساعت11:18---13 شهريور 1391
و همچنین

الهه
ساعت11:18---13 شهريور 1391
عزی جون

الهه
ساعت11:18---13 شهريور 1391
آفرین

Shayan_jsp Saying...
ساعت19:38---12 شهريور 1391
آخرش خر شدیم روش کلیک کردیم از بهشت ام رانده شدیم!!! حالا کی میخواد جوابمو بده؟ ها؟؟

فرانک
ساعت18:28---12 شهريور 1391
الـــــــــهــــــــــــی من فدااااااااااااااات...توهم لینک شدی عسلیhttp://hal-kon.lxb.ir/commenting/avatars/avatar01.jp g

مهسا
ساعت11:32---12 شهريور 1391
فکرکنم نظر قبلی رو با آدرس خودت نوشتم
ببخشید اشتباه شد


مهسا
ساعت11:22---12 شهريور 1391
جالب بود کاشکی وقتی میخواد جون منم بگیره دلش بسوزه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ar | شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, |


Close All